
Bună, Robert! Te-ai uitat pe prezentarea pe care ți-am trimis-o, da?
Sigur.
Am nevoie de film cam pe luni, îl faceți?
Da, ne-am apucat de scris la script.
Să nu mă uiți!
Nuu, lucrăm la el.
Ce tare ești!
Perfect. ❤️
În lumea dinamică a producției media, fiecare proiect este o oportunitate de a spune o poveste unică. Fiecare client are nevoi și cerințe specifice. Lucrăm cu Laura de 2 ani deja și am produs peste 10 filme pentru companiile din grupul ei. Proiectul de acum a fost primul film pentru Lara Wear, destinat să atragă un investitor. Un proiect extraordinar pentru o companie tare. Lara Wear produce tricotaje premium și are planuri de extindere globală în următorii ani.
Laura m-a sunat să transformăm acest business proposal într-un film captivant, care să prezinte în detaliu compania, planurile de extindere și să aibă un obiectiv clar: atragerea unui investitor care să preia 50% din companie pentru 1 milion de euro.
Cum faci asta?
Dacă vii cu prea multe detalii tehnice și date financiare, riști să plictisești. Trebuie să creezi un concept dinamic și spectaculos vizual, dar care să includă și informațiile esențiale. Nimeni nu va investi 1 milion de euro fără să înțeleagă clar potențialul. În cazul Lara Wear, vorbim de un profit anual de 15 milioane de euro începând cu 2030 si peste 2 milioane de euro deja investite in companie.
Uite ce pași am parcurs pentru a produce filmul:
Copywriting
Am ales să spunem o poveste. Am pornit de la frenezia din lumea modei, unde totul se schimbă constant.
Dar ce face Lara Wear? Coase povești. Fiecare articol produs spune o poveste, pornind de la firul care trece prin mașina de cusut până la țesătura finală.
Ce este diferit? Lara Wear își are rădăcinile în România, cu fabrica în Bacău, iar designul celei mai recente colecții este inspirat din folclorul românesc, plin de tradiție și inovație. Am subliniat că nu suntem o companie înapoiată; designul este inspirat din trecut, dar țesăturile sunt produse cu echipamente de ultimă generație, datorită investițiilor în echipament și echipă. Am introdus datele concrete fără să plictisim, evitând să aruncăm sume care nu spun nimic la prima vedere.
Următorul pas a fost să o introducem pe Laura Ciuhu, un spirit liber, dinamic și complex. Primul cadru cu ea a fost filmat pe o motocicletă puternică, o imagine care îi reflectă personalitatea. Am explicat ce înseamnă Lara Wear pentru ea, de ce s-a implicat în acest business și cât de pasionată este. Abia apoi am introdus Lara Wear, cu filmari din colectie, imagini ale echipamentului modern și mai ales prezentările de modă, conturând imaginea completă a companiei. O companie puternică, deja prezentă pe piață și profitabilă, care produce articole ce amplifică atuurile clienților.
Ne-am întors la experiența de viață a Laurei, subliniind cât de importantă este brandingul personal și cum poate influența percepția. Motivul pentru care Lara Wear există este să ajute persoana care poartă țesăturile să evolueze, să se simtă bine în pielea ei și să devină mai puternică. Am revenit la rădăcinile românești și la design, prezentând designerul in-house, Alexandra Calafeteanu. După ce am prezentat compania prin această poveste reală, am plantat ideea cu propunerea de a investi în companie.
Continuarea filmului a inclus detalii despre investițiile făcute și cum, împreună cu un partener, Lara Wear ar putea deveni un icon global, prezentă pe cele mai mari podiumuri și ar putea genera profituri de peste 15 milioane de euro anual începând cu 2030 dar mai ales, am prezentat concret, CUM va face asta. Totul, fara sa plictisim.
Voice Over și Muzică
Am căutat un voice over puternic, care să amplifice textul și să transmită cât mai mult din poveste. Un voice over profesionist poate transforma un script bun într-o experiență memorabilă. Însă o voce slabă sau o melodie nepotrivită poate distruge chiar și cel mai bun script. Muzica joacă un rol crucial în amplificarea impactului emoțional al unui video. Pentru acest film, am ales să îmbinăm fluent patru melodii, pentru a amplifica cele patru mari secțiuni, în direcția dorită încă din momentul în care am creat conceptul.
Editare
Editarea este procesul prin care povestea prinde viață. Este momentul în care vocea, muzica și imaginea se îmbină și aduc la viață povestea. În domeniul producției media, trebuie să fii la curent cu cele mai noi tehnologii; totul evoluează rapid și poți rămâne ușor în urmă dacă nu te dezvolți. Chiar dacă suntem pe piață de mai bine de 15 ani, am în minte că fiecare proiect trebuie să fie cel mai bun. Contează mai puțin ce ai produs acum 10 ani dacă ceea ce faci acum, calitativ, nu este peste.

